Waarmee leren wij als IT-beheer van andere sectoren? Tot eind oktober deel ik elke dinsdag een post om jouw kennis te verbreden.

Deze week de toepassing van een ‘customer journey’ door het Nederlandse bedrijf Coolblue. Eindbaas Pieter Zwart toont een praktijkvoorbeeld van een obsessieve focus op klanttevredenheid. Het ontvangen van je nieuwe wasmachine is een feestje. ‘Gewoon, verwonderen’. Chapeau!
Video (3 min, 11:53–14:55) http://www.youtube.com/watch?v=5rIaZOR-pqg&t=11m53s .

Deel jij jouw ervaring? Volgende week plaats ik ‘passie, perfectie en samenwerking’ in de schijnwerpers.
– Peter van Rijt (https://www.linkedin.com/in/petervanrijt/)
Bekijk alle blogs ‘leren van andere sectoren’ …
- Leren van andere sectoren 1: dispatching
- Leren van andere sectoren 2: protocol
- Leren van andere sectoren 3: prijsafspraken
- Leren van andere sectoren 4: klanttevredenheid
- Leren van andere sectoren 5: ‘fucking perfect’ !
- Leren van andere sectoren 6: focus je aandacht
- Leren van andere sectoren 7: hospitality
- Leren van andere sectoren 8: preventie
- Leren van andere sectoren 9: inwerken
- Leren van andere sectoren 10: Problem Management
- Leren van andere sectoren 11: ziekte als verdienmodel