Leren van andere sectoren 4: klanttevredenheid

Waarmee leren wij als IT-beheer van andere sectoren? Tot eind oktober deel ik elke dinsdag een post om jouw kennis te verbreden.

Deze week de toepassing van een ‘customer journey’ door het Nederlandse bedrijf Coolblue. Eindbaas Pieter Zwart toont een praktijkvoorbeeld van een obsessieve focus op klanttevredenheid. Het ontvangen van je nieuwe wasmachine is een feestje. ‘Gewoon, verwonderen’. Chapeau!

Video (3 min, 11:53–14:55) http://www.youtube.com/watch?v=5rIaZOR-pqg&t=11m53s .

Deel jij jouw ervaring? Volgende week plaats ik ‘passie, perfectie en samenwerking’ in de schijnwerpers.

– Peter van Rijt (https://www.linkedin.com/in/petervanrijt/)

Bekijk alle blogs ‘leren van andere sectoren’ …


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s