Leren van andere sectoren 1: dispatching

Waarmee leren wij als IT-beheer van andere sectoren? Tot eind oktober deel ik elke dinsdag een post om jouw kennis te verbreden.

Deze week dispatching op een Servicedesk. In dit onderdeel stelt een medewerker het probleem vast, koppelt de juiste actie en coördineert tot en met sluiting van de melding. Begripsvorming via het filmpje ‘een avond op de meldkamer: de mobilofonist bij de politie’ (4m19s). Gemiddeld 10 (urgente) meldingen tegelijk maar dat kan ook het dubbele zijn. https://www.youtube.com/watch?v=_GLjdtGHDOE

Volgende week deel ik de voor- en nadelen van het werken met een protocol. Deel jij jouw ervaring?

– Peter van Rijt (https://www.linkedin.com/in/petervanrijt/)

Bekijk alle blogs ‘leren van andere sectoren’ …


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s